poniedziałek, 28 października 2013

Zdenkowani


Dzielne zużywanie cały czas trwa :)


Na samym początku produkty przede wszystkim do ciała:
- płyn do płukania jamy ustnej, Colgate Plax whitening. Moja ulubiona płukanka, daje niesamowitą świeżość na długi czas i mam wrażenie że delikatnie wspomaga wybielanie, nie mówię o żadnym spektakularnym efekcie, ale jednak. Nie każdy ją polubi, część osób może narzekać na intensywność.
- szampon do włosów farbowanych, Schauma, Schwarzkopf. Dobry szampon w niskiej cenie. Nie obciąża, oczyszcza, robi to co ma robić szampon.
- żel pod prysznic, Isana, vitamin & joghurt. Isanowskie żele nie są moim jakimś super faworytem, ale jestem z nich zadowolona, całkiem nieźle się pienią i przede wszystkim duży plus za zapach.
- antyperspirant Rexona. Jak dla mnie najlepsze antyperspiranty, przyjemny zapach, nie ma czegoś takiego że bardziej wyczuwamy antyperspirant niż perfumy, nie pozostawia białych śladów, zapewnia komfort.
- krem do ciała, Isana, owoc granatu i figa. Polubiłam, mój ulubieniec września, więcej tu



Na drugi ogień wędrują produkty do pielęgnacji twarzy:
- pianka oczyszczająca, Rival de Loop. Okropna, nie polecam. Słabo myje buzie, niewydajna. Nie będę się bardzo rozpisywała, gdyż planuję oddzielny post porównujący pianki do twarzy.
- mleczko do demakijażu, BeBeaty. Kolejny produkt z którego nie byłam zadowolona. Średnio radził sobie z makijażem i zostawiał mi uczucie mgły po użyciu.
- maseczki do twarzy, Lirene nawilżanie i odżywianie, Ziaja nawilżająca. Stały element w projekcie denko. Sprawdziły się. Zastanawiam się nad kupnem jakieś większej maseczki do twarzy w tubce, a nie cały czas w saszetkach, ale jakoś nie mogę trafić na nic interesującego.


Na zakończenie odrobinka kolorówki:
- lakier do paznokci, Golden Rose 236. Letni ulubieniec, niezłe krycie i trwałość, piękna mięta.
- lakier do paznokci, Eveline, 570. Mocny różowy odcień, dobra trwałość, sprawdzał się w porządku.
- eyeliner, Wibo. Opakowanie n-te tego produktu, za niską cenę mamy świetną trwałość, pozwala narysować precyzyjną kreskę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz