piątek, 13 grudnia 2013

Małe, szybkie denko

Zaniedbałam totalnie blogowanie w grudniu i wcale nie było to spowodowane bieganiną świąteczną, bo nawet na chwilę obecną nie mogę uwierzyć, że za ponad tydzień już Święta i zaraz Sylwester, Nowy Rok :O
Jedyne co zaczęłam robić w tym kierunku to drobne porządki, stąd i denko, aby pozbyć się opakowań, które zalegają.
Niewiele tego, ale na grudniowe rozruszanie niech będzie.





1. Płukanka Smile z Biedrony, nie najgorszy produkt za niską cenę.
2. Kremowy żel pod prysznic, Nivea, happy time. Na temat żeli uważam, że nie ma co się rozwodzić, mają myć i już. Ten to robi i w dodatku baaardzo ładnie pachnie, szczególnie polecam na letnie dni.
3. Antyperspirant Nivea, całkiem nieźle się sprawdzał, przyjemny zapach.
4. Żel do higieny intymnej o właściwościach łagodzących, produkt ok.


5. Maseczka do włosów L'biotica Biovax, keratyna+jedwab, bardzo lubię ten produkt za działanie, zapach, więcej o nim w zamierzonym poście o pielęgnacji włosów.
6. 7. Lekki krem głęboko nawilżający i łagodząca pianka myjąca, Pharmaceris, seria A. Jak uwielbiam te produkty mam nadzieję że nie muszę powtarzać już po raz n-ty :)

8. Wieczko całkowicie wytarte ale musicie mi uwierzyć że to puder z Max Factora creme puff, 05 translucent. Sprawdzał się dobrze, matowił, długo się utrzymywał, jednak następnym razem zdecyduję się na inny odcień.
9. Błyszczyk z H&M, średniak, ale ładnie wyglądał na ustach.
10. Lakier do paznokci Manhattan lotus effect, 45P. Ładny kolor, dobre rozprowadzanie i krycie, jednak marna trwałość niszczy wszystkie moje zachwyty.
11. Lakier do paznokci Maybelline Colorama, 06. Ładny róż, byłam z niego zadowolona, więcej tutaj klik , bo ma te same właściwości co jego czerwony kolega.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz